Гарантія та сервіс
Загальні умови надання гарантії:
- Товар, на який продавець надає гарантію, підлягає поверненню лише за умови сукупності таких факторів:
а). пристрій не підлягає ремонту;
б). відсутня можливість заміни пристрою, який вийшов з ладу, на інший пристрій.
Якщо є можливість відремонтувати пристрій або замінити на інший, повернення не розглядається. - Інші умови заміни, повернення та ремонту товару можуть бути лише в рамках офіційної гарантії виробника та за рахунок офіційних сервісів, які покривають таку гарантію.
Умови надання гарантії щодо ремонту: - Термін проведення діагностики в межах гарантії, наданої продавцем, – 14 робочих днів.
Термін проведення ремонту може бути змінений в залежності від складності ремонту та\або за згодою Сторін. - Гарантійний ремонт виконується за умови пред’явлення клієнтом гарантійного талону.
- Гарантія поширюється виключно на материнську плату.
- Доставка обладнання, що підлягає гарантійному ремонту, виконується за рахунок Покупця.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на матеріали та деталі, які витрачаються (зношуються) в процесі експлуатації пристрою (акумулятор, периферійні пристрої, динаміки, клавіатура, зарядний пристрій тощо).
Умови переривання гарантійних зобов’язань продавця: - Невідповідність серійного номеру пристрою, що надається на гарантійне обслуговування номеру, вказаному на гарантійному талоні.
- Наявність явних та (або) прихованих механічних пошкоджень обладнання, що викликані в наслідок порушення правил експлуатації, транспортування та зберігання.
- Виявлення в процесі ремонту невідповідності «Правилам та умовам експлуатації», що пред’являються до пристроїв даного типу.
- Наявність всередині корпусу зайвих предметів, незалежно від їх природи, якщо інше не обговорено в технічній документації та «Інструкції з експлуатації».
- Вихід пристрою з ладу, викликаний впливом факторів нездоланної сили (форс-мажор) та /або діями третіх осіб.