Гарантія та сервіс

Загальні умови надання гарантії:

  1. Товар, на який продавець надає гарантію, підлягає поверненню лише за умови сукупності таких факторів:
    а). пристрій не підлягає ремонту;
    б). відсутня можливість заміни пристрою, який вийшов з ладу, на інший пристрій.
    Якщо є можливість відремонтувати пристрій або замінити на інший, повернення не розглядається.
  2. Інші умови заміни, повернення та ремонту товару можуть бути лише в рамках офіційної гарантії виробника та за рахунок офіційних сервісів, які покривають таку гарантію.
    Умови надання гарантії щодо ремонту:
  3. Термін проведення діагностики в межах гарантії, наданої продавцем, – 14 робочих днів.
    Термін проведення ремонту може бути змінений в залежності від складності ремонту та\або за згодою Сторін.
  4. Гарантійний ремонт виконується за умови пред’явлення клієнтом гарантійного талону.
  5. Гарантія поширюється виключно на материнську плату.
  6. Доставка обладнання, що підлягає гарантійному ремонту, виконується за рахунок Покупця.
  7. Гарантійні зобов’язання не поширюються на матеріали та деталі, які витрачаються (зношуються) в процесі експлуатації пристрою (акумулятор, периферійні пристрої, динаміки, клавіатура, зарядний пристрій тощо).
    Умови переривання гарантійних зобов’язань продавця:
  8. Невідповідність серійного номеру пристрою, що надається на гарантійне обслуговування номеру, вказаному на гарантійному талоні.
  9. Наявність явних та (або) прихованих механічних пошкоджень обладнання, що викликані в наслідок порушення правил експлуатації, транспортування та зберігання.
  10. Виявлення в процесі ремонту невідповідності «Правилам та умовам експлуатації», що пред’являються до пристроїв даного типу.
  11. Наявність всередині корпусу зайвих предметів, незалежно від їх природи, якщо інше не обговорено в технічній документації та «Інструкції з експлуатації».
  12. Вихід пристрою з ладу, викликаний впливом факторів нездоланної сили (форс-мажор) та /або діями третіх осіб.